Trustly nimittää Mats Backmanin konsernin talousjohtajaksi

Tukholma, Ruotsi, 14.1.2021 – Maailman johtava verkkomaksupalvelu Trustly on nimittänyt Mats Backmanin konsernin uudeksi talousjohtajaksi.

Backman toimii tällä hetkellä toimitusjohtajana maailman johtavassa autoturvallisuusteknologiayhtiö Veoneerissä, joka on noteerattu New Yorkin pörssissä ja Nasdaq Stockholmissa. Backmanilla on 25 vuoden kokemus rahataloudesta, määräysten ja säädösten mukaan toimimisesta, fuusioista ja kansainvälisestä laajentumisesta. Ennen Veoneeriä hän työskenteli Autolivin talousjohtajana ja sitä ennen Sandvikin talousjohtajana. Molemmat yhtiöt ovat alansa johtavia maailmanlaajuisesti toimivia suuryrityksiä. Backman on myös Grängesin hallituksen jäsen.

Trustlyn toimitusjohtaja Oscar Berglund toteaa: ”Mats on erittäin tervetullut vahvistus Trustly-tiimiin. Hän tuo mukanaan merkittävää asiantuntemusta finanssi- ja teknologia-aloilta sekä vankkaa kokemusta ylemmän johdon tehtävistä. Tämä yhdistettynä laaja-alaiseen kansainväliseen kokemukseen markkinoiden johtavissa yhtiöissä on erittäin arvokasta Trustlylle, joka kiihdyttää kasvuaan Yhdysvalloissa, jatkaa tasaisen vahvaa kehityskulkuaan Euroopassa ja suunnittelee tulevaa laajentumista.”

Mats Backman sanoo: ”Trustly on kiistaton kansainvälinen johtaja pankkien verkkomaksuissa, jotka ovat yleistymässä kovaa vauhtia. On todella hienoa liittyä tiimiin ja päästä tukemaan kansainvälistä laajentumista omalla kokemuksella.”

Jonas Palmquist jatkaa tehtävissään Trustlyn talousjohtajana EMEA-alueella.

Yleistä Trustlysta

Vuonna 2008 perustettu Trustly on globaali johtaja verkkomaksupalvelujen alalla. Pankkitilien välinen verkostomme ohittaa korttiverkostot ja tarjoaa kuluttajille nopean, helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksensa suoraan verkkopankin tililtä. Yli 7 600 yhteistyöpankin ansiosta noin 600 miljoonaa kuluttajaa eri puolilla Eurooppaa ja Pohjois-Amerikkaa voi tehdä verkkomaksuja Trustlyn kautta. Palvelemme useita maailman merkittävimmistä verkkokauppa-, rahoitus-, rahapeli-, media-, televiestintä- ja matkailualojen yrityksistä, jotka hyötyvät lisääntyneestä myynnistä ja pienentyneistä toiminta-, petos- ja korttireklamaatiokuluista.

Trustlylla on yli 500 työntekijää eri puolilla Eurooppaa, Yhdysvaltoja ja Latinalaista Amerikkaa. Euroopassa Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan alaisuudessa toimiva maksulaitos, jolla on EU:n toisen maksupalveludirektiivin (PSD2) mukainen toimilupa. Yhdysvaltain kohdemarkkinoilla palvelujamme säätelevät osavaltioiden lait. Lisätietoja on osoitteessa www.trustly.com.

“Käyttäessäsi Trustlya voit unohtaa käyttömaksut ja sovellusten lataukset – nauti nopeista ja helpoista maksuista ja saumattomista rahanpalautuksista.”

Fiksumpi maksutapa

Vaihe 1: Valitse Trustly

Vaihe 2: Vahvista maksu käyttäen valitsemaasi vahvistustapaa

Vaihe 3: Maksu suoritettu!

trustly-flow-assets-eu-returning-screen1.contain

Miksi kassalla kannattaa valita Trustly?

gesture-tap-2

Yksinkertaisuus

Maksa joka kerta helposti suoraan pankkitililtäsi. Ei pitkiä rekisteröintiprosesseja tai tarvetta antaa pankkikortin numeroa tai muita tietoja.

flash

Nopeus

Open Bankingin pikamaksutoimintojen ympärille rakennettu Trustly poistaa pankkien väliset viivästykset ja siirtää rahasi välittömästi.

check-shield

Turvallisuus

Asiakkaat tuntevat olonsa turvallisemmaksi, kun he voivat valita tutun ja luotettavan maksutavan omalta pankkitililtä ja tuttuja pankkitunnuksia käyttäen.

streamline-icon-saving-piggy-dollars-at-140x140

Ei käyttökuluja

Trustly on älykäs ja täysin maksuton kokonaisuus, jossa yhdistyvät helppo käytettävyys, nopeus ja mielenrauha, joten se on luonnollinen valinta.

Globaali ulottuvuus, paikallistuntemus

Vuonna 2008 perustettu Trustly on maailmanlaajuinen verkkopankkimaksujen johtaja. Teemme yhteistyötä 6 300 pankin kanssa eri puolilla Eurooppaa ja Pohjois-Amerikkaa, ja tunnemme perinpohjaisesti paikalliset säännökset, käytännöt ja tietysti asiakkaiden tarpeet.

0%Yhdistettyä pankkia
    0%Kauppiasta
    0MKuluttajaa

“Käytämme Trustlyn huipputeknologiaa monilla Euroopan markkinoilla tukeaksemme PayPalin missiota demokratisoida rahoituspalvelut, jotta kaikilla kansalaisilla on oikeus hallita ja siirtää rahaa.”

paypal
    testimonials-finserv-paypal-at-2x-618

Turvallisuutesi on prioriteettimme

Trustly on poikkeuksellinen palvelu, sillä sinun ei tarvitse rekisteröityä käyttääksesi sitä. Emme myöskään koskaan tallenna henkilökohtaisia tietoja, joiden avulla voidaan käyttää pankkitiliäsi. Trustly käyttää tehokkainta mahdollista salausstandardia pankkien turvajärjestelmien lisäksi. Olemme luonnollisesti myös lisensoitu, Ruotsin finanssivalvontaviranomaisen valtuuttama ja valvoma maksulaitos.

hero-merchant-support-1920-at-2x

Olemme tukenasi

Tarvitsetko apua? Ota yhteyttä tukitiimiimme.

rectangle-consumer-support-1444-at-2x