Cecilia Qvist liittyy Trustlyn hallitukseen

Tukholma, Ruotsi, 08.12.2020 – Maailman johtava verkkomaksupalvelu Trustly on valinnut Cecilia Qvistin hallituksensa uusimmaksi jäseneksi.

New Yorkissa asuvalla Qvistillä on vaikuttava tausta teknologia-alan kasvuyritysten neuvonantajana. Hän toimii tällä hetkellä maailman suurimman musiikkipalvelun Spotifyn vanhempana neuvonantajana ja johtavan teknologiasijoitusyrityksen Kinnevikin hallituksen johtajana. Tätä ennen Qvist on hoitanut operatiivisia johtotehtäviä Spotifylla, Ericssonilla, Swedbankilla ja NASDAQilla sekä istunut Catena Median hallituksessa.

Trustlyn hallituksen puheenjohtaja Johan Tjärnberg toteaa: ”Cecilian kokemus kansainvälisestä laajentumisesta on Trustlylle erittäin arvokasta maailmanlaajuisen kasvumme jatkuessa. Cecilian paikallisen markkinatuntemuksen ja suhdeverkoston ansiosta jalansijaa voidaan vahvistaa erityisesti Yhdysvalloissa. Cecilian kyky tunnistaa strategiset tilaisuudet ja vastata uudenlaisiin haasteisiin auttaa Trustlya myös lujittamaan globaalia johtoasemaansa verkkopankkimaksujen alalla. Edessä on jännittäviä vaiheita, ja on ilo päästä tekemään läheistä yhteistyötä Cecilian ja muun tiimin kanssa.”

Cecilia Qvist sanoo: ”Trustly on kunnianhimoinen ja uskalias haastaessaan korttimaksut ja rakentaessaan maailmanlaajuista verkkopankkimaksujärjestelmää. Palvelujen kehittämisestä ja laajentamisesta on hyötyä niin kauppiaille kuin heidän asiakkailleenkin, ja se tuo lisäarvoa paitsi yritykselle myös koko alalle.”

Yleistä Trustlysta

Vuonna 2008 perustettu Trustly on globaali johtaja verkkomaksupalvelujen alalla. Pankkitilien välinen verkostomme ohittaa korttiverkostot ja tarjoaa kuluttajille nopean, helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksensa suoraan verkkopankin tililtä. Yli 7 600 yhteistyöpankin ansiosta noin 600 miljoonaa kuluttajaa eri puolilla Eurooppaa ja Pohjois-Amerikkaa voi tehdä verkkomaksuja Trustlyn kautta. Palvelemme useita maailman merkittävimmistä verkkokauppa-, rahoitus-, rahapeli-, media-, televiestintä- ja matkailualojen yrityksistä, jotka hyötyvät lisääntyneestä myynnistä ja pienentyneistä toiminta-, petos- ja korttireklamaatiokuluista.

Trustlylla on yli 500 työntekijää eri puolilla Eurooppaa, Yhdysvaltoja ja Latinalaista Amerikkaa. Euroopassa Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan alaisuudessa toimiva maksulaitos, jolla on EU:n toisen maksupalveludirektiivin (PSD2) mukainen toimilupa. Yhdysvaltain kohdemarkkinoilla palvelujamme säätelevät osavaltioiden lait. Lisätietoja on osoitteessa www.trustly.com.

“Käyttäessäsi Trustlya voit unohtaa käyttömaksut ja sovellusten lataukset – nauti nopeista ja helpoista maksuista ja saumattomista rahanpalautuksista.”

Fiksumpi maksutapa

Vaihe 1: Valitse Trustly

Vaihe 2: Vahvista maksu käyttäen valitsemaasi vahvistustapaa

Vaihe 3: Maksu suoritettu!

trustly-flow-assets-eu-returning-screen1.contain

Miksi kassalla kannattaa valita Trustly?

gesture-tap-2

Yksinkertaisuus

Maksa joka kerta helposti suoraan pankkitililtäsi. Ei pitkiä rekisteröintiprosesseja tai tarvetta antaa pankkikortin numeroa tai muita tietoja.

flash

Nopeus

Open Bankingin pikamaksutoimintojen ympärille rakennettu Trustly poistaa pankkien väliset viivästykset ja siirtää rahasi välittömästi.

check-shield

Turvallisuus

Asiakkaat tuntevat olonsa turvallisemmaksi, kun he voivat valita tutun ja luotettavan maksutavan omalta pankkitililtä ja tuttuja pankkitunnuksia käyttäen.

streamline-icon-saving-piggy-dollars-at-140x140

Ei käyttökuluja

Trustly on älykäs ja täysin maksuton kokonaisuus, jossa yhdistyvät helppo käytettävyys, nopeus ja mielenrauha, joten se on luonnollinen valinta.

Globaali ulottuvuus, paikallistuntemus

Vuonna 2008 perustettu Trustly on maailmanlaajuinen verkkopankkimaksujen johtaja. Teemme yhteistyötä 6 300 pankin kanssa eri puolilla Eurooppaa ja Pohjois-Amerikkaa, ja tunnemme perinpohjaisesti paikalliset säännökset, käytännöt ja tietysti asiakkaiden tarpeet.

0%Yhdistettyä pankkia
    0%Kauppiasta
    0MKuluttajaa

“Käytämme Trustlyn huipputeknologiaa monilla Euroopan markkinoilla tukeaksemme PayPalin missiota demokratisoida rahoituspalvelut, jotta kaikilla kansalaisilla on oikeus hallita ja siirtää rahaa.”

paypal
    testimonials-finserv-paypal-at-2x-618

Turvallisuutesi on prioriteettimme

Trustly on poikkeuksellinen palvelu, sillä sinun ei tarvitse rekisteröityä käyttääksesi sitä. Emme myöskään koskaan tallenna henkilökohtaisia tietoja, joiden avulla voidaan käyttää pankkitiliäsi. Trustly käyttää tehokkainta mahdollista salausstandardia pankkien turvajärjestelmien lisäksi. Olemme luonnollisesti myös lisensoitu, Ruotsin finanssivalvontaviranomaisen valtuuttama ja valvoma maksulaitos.

hero-merchant-support-1920-at-2x

Olemme tukenasi

Tarvitsetko apua? Ota yhteyttä tukitiimiimme.

rectangle-consumer-support-1444-at-2x