Trustly laajentaa toimintansa Australiaan ja Kanadaan

Tukholma, Ruotsi, 26.8.2020 – Maailman johtava verkkomaksupalvelu Trustly laajentaa palvelunsa Australiaan ja Kanadaan.

Toiminnan laajentaminen Australiaan on Trustlyn ensiaskel Aasian ja Tyynenmeren alueella, ja Kanada vahvistaa Pohjois-Amerikan markkinoilta saavutettua jalansijaa. Yhdessä nämä kaksi maata edustavat huimaa harppausta kohti Trustlyn tavoittelemaa maailmanlaajuista pankkien verkkomaksuverkostoa, ja laajennus vahvistaa Trustlyn olemassa olevaa palveluverkostoa Euroopassa ja Yhdysvalloissa.

Trustlyn toimitusjohtaja Oscar Berglund toteaa: ”Toiminnan laajentaminen Australian ja Kanadan markkinoille on merkittävä virstanpylväs matkallamme kohti maailmanlaajuisen verkkomaksuverkoston rakentamista. Molemmat ovat suuria markkina-alueita, joissa on runsaasti potentiaalia. Paikalliset kauppiaat ovat jo hakemassa Open Banking ‑ratkaisuja ja varteenotettavaa vaihtoehtoa korttimaksuille, joten kysynnästä ei ole pulaa.

Yleistä Trustlysta

Vuonna 2008 perustettu Trustly on globaali johtaja verkkomaksupalvelujen alalla. Pankkitilien välinen verkostomme ohittaa korttiverkostot ja tarjoaa kuluttajille nopean, helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksensa suoraan verkkopankin tililtä. Yli 6 000 yhteistyöpankin ansiosta noin 600 miljoonaa kuluttajaa eri puolilla Eurooppaa ja Pohjois-Amerikkaa voi tehdä verkkomaksuja Trustlyn kautta. Palvelemme useita maailman merkittävimmistä verkkokauppa-, rahoitus-, rahapeli-, media-, televiestintä- ja matkailualojen yrityksistä, jotka hyötyvät lisääntyneestä myynnistä ja pienentyneistä toiminta-, petos- ja korttireklamaatiokuluista.

Trustlylla on yli 500 työntekijää eri puolilla Eurooppaa, Yhdysvaltoja ja Latinalaista Amerikkaa. Euroopassa Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan alaisuudessa toimiva maksulaitos, jolla on EU:n toisen maksupalveludirektiivin (PSD2) mukainen toimilupa. Yhdysvaltain kohdemarkkinoilla palvelujamme säätelevät osavaltioiden lait. Lisätietoja on osoitteessa www.trustly.com.