heroimage_pr_ceciliaqvist

Cecilia Qvist liittyy Trustlyn hallitukseen

Tukholma, Ruotsi, 08.12.2020 – Maailman johtava verkkomaksupalvelu Trustly on valinnut Cecilia Qvistin hallituksensa uusimmaksi jäseneksi.

New Yorkissa asuvalla Qvistillä on vaikuttava tausta teknologia-alan kasvuyritysten neuvonantajana. Hän toimii tällä hetkellä maailman suurimman musiikkipalvelun Spotifyn vanhempana neuvonantajana ja johtavan teknologiasijoitusyrityksen Kinnevikin hallituksen johtajana. Tätä ennen Qvist on hoitanut operatiivisia johtotehtäviä Spotifylla, Ericssonilla, Swedbankilla ja NASDAQilla sekä istunut Catena Median hallituksessa.

Trustlyn hallituksen puheenjohtaja Johan Tjärnberg toteaa: ”Cecilian kokemus kansainvälisestä laajentumisesta on Trustlylle erittäin arvokasta maailmanlaajuisen kasvumme jatkuessa. Cecilian paikallisen markkinatuntemuksen ja suhdeverkoston ansiosta jalansijaa voidaan vahvistaa erityisesti Yhdysvalloissa. Cecilian kyky tunnistaa strategiset tilaisuudet ja vastata uudenlaisiin haasteisiin auttaa Trustlya myös lujittamaan globaalia johtoasemaansa verkkopankkimaksujen alalla. Edessä on jännittäviä vaiheita, ja on ilo päästä tekemään läheistä yhteistyötä Cecilian ja muun tiimin kanssa.”

Cecilia Qvist sanoo: ”Trustly on kunnianhimoinen ja uskalias haastaessaan korttimaksut ja rakentaessaan maailmanlaajuista verkkopankkimaksujärjestelmää. Palvelujen kehittämisestä ja laajentamisesta on hyötyä niin kauppiaille kuin heidän asiakkailleenkin, ja se tuo lisäarvoa paitsi yritykselle myös koko alalle.”

Yleistä Trustlysta

Vuonna 2008 perustettu Trustly on globaali johtaja verkkomaksupalvelujen alalla. Pankkitilien välinen verkostomme ohittaa korttiverkostot ja tarjoaa kuluttajille nopean, helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksensa suoraan verkkopankin tililtä. Yli 7 600 yhteistyöpankin ansiosta noin 600 miljoonaa kuluttajaa eri puolilla Eurooppaa ja Pohjois-Amerikkaa voi tehdä verkkomaksuja Trustlyn kautta. Palvelemme useita maailman merkittävimmistä verkkokauppa-, rahoitus-, rahapeli-, media-, televiestintä- ja matkailualojen yrityksistä, jotka hyötyvät lisääntyneestä myynnistä ja pienentyneistä toiminta-, petos- ja korttireklamaatiokuluista.

Trustlylla on yli 500 työntekijää eri puolilla Eurooppaa, Yhdysvaltoja ja Latinalaista Amerikkaa. Euroopassa Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan alaisuudessa toimiva maksulaitos, jolla on EU:n toisen maksupalveludirektiivin (PSD2) mukainen toimilupa. Yhdysvaltain kohdemarkkinoilla palvelujamme säätelevät osavaltioiden lait. Lisätietoja on osoitteessa www.trustly.com.